duminică, 13 decembrie 2009

MILF - Mama Natură

Sunt sigur că mulţi ştiu ce înseamnă MILF, dar pentru persoanele pudibonde, virgine şi asexuate acest termen reprezintă o abreviere a expresiei englezeşi "Mother(s) I'd Like to Fuck".
Şi nu folosesc din întâmplare expresia asta. Se pare că tuturor ne place din ce în ce mai mult să ne futem cu Mama Natură.
Şi.. deşi avem împresia că noi suntem "masculii virili" care sunt capabili să o posede şi să o călărească în toate poziţiile, ne înşelăm amarnic.
Din tot violul ăsta pe care îl exercităm asupra naturii, singurii care au de pierdut suntem tot noi. Natura e mult prea grandioasă şi infinit de perfectă pentru a fi noi cei care să o poată distruge. Uităm că omul face parte din natură şi nu natura din om. Ignorăm că natura ne-a dat suficient şi încercăm să luăm mai mult decât ne este permis. Subestimăm lucrurile naturale, fireşti şi le înlocuim cu lucruri nenaturale, nefireşti.
Acum eu nu am să vin cu reproşuri şi cu sfaturi pentru o lume mai bună. Nu o fac pentru ca eu nu fac parte nici din categoria tembelilor care cred că o să se ducă dracu' natura după care şi noi sau a ipocriţilor care spun că iubesc natura şi că fac ceva pentru a o salva. Eu sunt printre puţinii care cred că ceea ce facem este absolut firesc. În definitiv nu suntem decât o altă specie creată de natură care posedă printre multiplele caracteristici două elemente fundamentale: lăcomia şi nevoia de putere. Ştiu că avem şi nenumărate calităţi, dar numai aceste două aspecte vor fi cele care ne vor aduce sfârşitul ca şi specie.
Aşă că oameni buni (vorba lui Bănică) staţi liniştiţi că nu dăunaţi grav naturii. Ea işi poartă singură de grijă. Şi-a luat precauţiile necesare. Ne-a înzestrat cu butonul de autodistrugere pe care noi ne-am aşezatu cu curul şi aşa vom rămâne până vom pieri.

Natura e perfectă, fursecurile mele nu, dar sunt ale dracului de bune. Enjoy!

Pentru reţetă caută-mă pe mail.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu