sâmbătă, 2 august 2014

Minime (Ep.5) - I have a dream...


Pentru câteva sute de ani, un strop în plus de melanină în piele, a însemnat diferenţa dintre libertate şi sclavie. Azi, aceste victime ale superficialităţii umane, încă mai sar de cur în sus fără motiv,deşi se bucură de aceleaşi drepturi ca şi noi, restul. Ba mai mult, noi, restul, ne-am şi resemnat în faţa faptului că ei, negrii, sunt mai buni la sport, dansează ori cântă mai bine... chiar şi pulile lor sunt mai mari.

Dacă n-ar fi existat apetitul mare pentru zahăr, haine ori cafea şi spiritul antreprenorial imoral al strămoşilor noştri europeni, astăzi, cei mai sus menţionaţi ar fi rămas probabil în Africa, laolaltă cu ceilalţi negri, care încă nu reuşesc să se descurce prea bine. Nu sunt rasist, sunt doar cinic şi cred că toată chestiunea cu sclavia, un lucru unanim acceptat ca fiind rău, a avut o finalitate cât se poate de bună măcar pentru o parte din cei de origine africană. 

E clar că ei acolo între ei, african lângă african, nu au fost şi încă nu sunt capabili să construiască o societate civilizată. În momentul în care unii din ei au fost luaţi din acel mediu neproductiv şi introduşi civilizaţiei, aceştia au început să aibă aspiraţii care în locul de unde au fost luaţi nu şi-ar fi avut rostul. Eu zic că au ajuns bine şi că ar trebui să le fie într-un fel recunoscători ălora care le-au luat strămoşii dintr-o cuşcă şi i-a mutat în altă cuşcă în care au pus şi un bomfaier.

Cum pe acest blog am lăsat baltă partea culinară şi m-am apucat să scriu alte tâmpenii am zis că ar fi bine să imi fac un alt blog, special pentru aşa ceva. Aşadar, vă prezint:

DESERTOLOGIE - Ştiinţa care se ocupă cu deşteptarea proastelor care se visează cofetărese. 

1 comentarii:

Anonim spunea...

Salut,
Cred ca ar trebui sa iei in calcul si lunga perioada in care tarile africane au fost colonii, care a fost viata africanilor in perioada aia, cum s-au comportat europenii si ce a ramas in urma lor.

E ca si cand ai blama romanii pentru ca nu au elite acum, ignorand toata perioada comunista.

Parerea mea.

Trimiteți un comentariu