duminică, 8 februarie 2015

Minime (Ep.11) - Ce proust sunt!


Nostalgia e un fel de maşină a timpului. La fel cum prostul de Marcel a reuşit să se întoarcă în timp, în timp ce sorbea un ceai şi plescăia o madlenă şi eu am avut un astfel de moment. Stăteam la metrou, în faţa unui chioşc dubios cu produse expirate, cu 3.5 lei în portofel. Eram la facultate, viaţa era grea şi un senviş 5 lei. I-am întins vânzătoarei ultimii mei bani şi am întrebat-o ce poate să-mi dea de banii ăia. Mi-a înmânat o pungă albastră, soioasă pe care scria ostentativ: Madlene. Am muşcat una din gâlmele alea unsuroase cu miros sintetic şi m-am trezit brusc în Ploieşti. Eram pe strada Nicopole colţ cu Colinei în faţa unui butic cu prietenul meu gras de atunci. Aveam 10 ani şi echivalentul a 60 de bani în buzunar. Am intrat în magazin şi mi-am dat toţi banii pe o „magdalenă”. N-am luat-o pentru că-mi plăcea, am luat-o pentru că era singurul lucru care costa 60 de bani. Prietenul meu mai gras, şi la portofel, şi-a luat trei. Am mâncat-o acolo, în stradă, ca un tirist amărât care nu mai are bani şi de cameră şi serveşte curva direct în parcare, sprijinită de o roată. Gustul ăla, fabricat proababil într-un laborator clandestin de la marginea unui oraş, dintr-o zonă defavorizată, mi-a străbătut mănunchiul de nervi ce duc din gură şi nas către creier şi s-a instalat pentru eternitate în vastitatea sistemului meu limbic. Din momentul ăla am fost condamnat pe viaţă să salivez abundent şi incontrolabil atunci când fie şi doar aud cuvântul madlenă. Continuarea aici...

1 comentarii:

Anonim spunea...

mulțumesc dr. Ellen pentru favoarea pe care mi-ai făcut-o. Sunt foarte încântat pentru că chiriașul meu mi-a plătit în sfârșit chiria de doi ani. a plătit banii și acum nu e în casa mea. Fără tine, nu aș putea obține banii de la el. L-am dat în judecată, dar i-au dat mult timp să plătească datoria, dar vă mulțumesc că l-ați făcut să-l plătească în cel mai scurt timp. Promit că voi continua să depun mărturie online și peste tot despre munca ta puternică. Dacă aveți oricare dintre următoarele probleme, vă rugăm să contactați Dr. Ellen prin WhatsApp: +2348106541486
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
1) infidelitate
2) debitori persistenti
3) chiriași persistenti
4) rambursarea prematură a împrumutului
5) dependența de droguri
6) performanță sexuală slabă
7) avort repetat
8) infertilitate
9) Promovare la locul de muncă
10) inel magic
11) Divorțul
12) Reduceți-vă fostul înapoi
13) Rupe obsesia
14) Reveniți la vraja expeditorului
15) Vrăji de protecție
16) Farmecul fericit
17) Vrăji pentru câștiguri la loterie
18) vrăji de dragoste gay
19) Vrăji de dragoste lesbiană Indiferent de problemele tale, dr. Ellen te va ajuta.
WhatsApp: +2348106541486
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

Trimiteți un comentariu